پدرام جونمپدرام جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
هم پیمانی من و باباهم پیمانی من و بابا، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

پدرام فینگیل

روز عشق مبارک.

1393/11/25 15:14
687 بازدید
اشتراک گذاری

Image result for ‫ولنتاین مطلب‬‎

 

 

 

روز به روز که میگذرد بیشتر عاشقت میشوم


این لحظه های عاشقانه که میگذرد بیشتر محو عشق بی همتای تو میشوم


کسی نیست مانند تو ، گرچه نمیگردم به دنبال یکی مثل تو، اما اعتراف میکنم که یار وفاداری نیست

در دنیا غیر از تو!


بگذار خیره شوم به چشمهای زیبای تو ، نمیبخشم چشمهایم را اگر لحظه ای جز چشمانت خیره شوند

به اطراف تو


روز به روز که میگذرد بیشتر قدر روزهایی که گذشته را میدانم ، لحظه به لحظه با تو غنیمت است ،

 

تمام روزهایی که گذشته مقدس است ، بگذار تعظیم کنم در برابر عشق پاک تو…


کسی که نمیداند عشق چیست ، تو فهمیدی عاشق واقعی کیست ، باز هم تکرار میکنم مثل تو در این

دنیا نیست!


عزیزم قدر تو را بیشتر از همیشه میدانم ، همیشه وقتی میبینم تو را، با تمام وجود دوست داشتن را از

چشمانت میخوانم


نجات دادی مرا از زندان غمها ، زمانی که تنها بودم


عاشقانه صدا کردی مرا از آنجا که درگیر سکوت بودم


من که وقتی تو را دیدم مات و مبهوت بودم ، باور نمیکردم تو را به دست آورده ام، باور نمیکردم  با تو به

 

سرزمین عشق و احساس آمده ام


روز به روز که میگذرد ، مثل امروز ،از دیروز عاشقتر میشوم !

 

 

تصاویر زرق و برق فانتزی

 

این روز زیبا رو اول به همسر عزیزممحبت

 

بعد به پسر عزیز تر از جونم تبریک میگمبوس

 

 

 

عکس های ولنتاین 2014, ولنتاین 2014, عکس عاشقانه برای ولنتاین 2014

 

 

 

 

بوسباور ندارم تو را دارمبوس

 

 

 

محبتادامه عکس های ولنتاین عشقم در ادامه مطلبمحبت

 

 

 

وقتی قرار شد من بیقرار تو باشم

 

 

 ناگهان تو تنها قرار زندگی ام

 

شدی



بوسولنتاینت مبارک

 

 

 

totalgifs.com cute_love gif gif 154.gif

totalgifs.com cute_love gif gif 87.gif

 

 

عکس های عاشقانه مخصوص روز ولنتاین سری چهارم عکس عکسهای عاشقانه کارت پستال های عاشقانه

پسندها (5)

نظرات (4)

مامانی
27 بهمن 93 18:15
ولنتاین مباررررررررررک
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
برای شما هم مبارک باشه خاله جون
♥ نیکتا ♥
29 بهمن 93 18:18
ஜ۩۞۩ஜ ¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) ★★◄███▓▓ آرزومــــــــــــنـد آرزوهای قـشـنــــــــــــگـتـم ▓▓███►★★ (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸) ¸.•´•.¸)`' •.¸) ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ ஜ۩۞۩ஜ سلام مامانی پدرام جونمممم با مطلب های جدیدم آپ شدم به منم سر بزنید
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
ممنون عزیزم از نظراتت[حتما میبینم
مامان اعظم
2 اسفند 93 23:08
عااااااااااااااااااااااالی بودن عکسا مامان پدرام . چقدرم عزیزه این شازده پسر
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
خوشحالم خوشتون اومده خاله جووونی