پدرام جونمپدرام جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
هم پیمانی من و باباهم پیمانی من و بابا، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

پدرام فینگیل

خبر خوش!!!!

1393/11/13 13:27
357 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم یه خبر خوب دیروز بابا

 

تو امتحان قبول شد و پایه یک شو

 

گرفت و کلی خوشحالمون کردش

 

الانم دارم تدارکات تولدتو میبینم

 

نفسم چه زود گذشت و داری

 

میشی یک ساله عشقمی

 

دوستت دارم

 

 

یه خبر خوش دیگه به دنیا اومدنچشمک

 

سامان جون هستشمحبت

 

پسر نازه خاله تکتم عزیزبوس

 

مبارک عزیزم خوش قدم باشی گل پسریجشن

 

پسندها (12)

نظرات (16)

مامی جون
14 بهمن 93 16:07
خداوند حافظ ونگهدار پدرام نازنین باشه وب نگار جون منم بیایین تبادل لینک هم موافق بودید بگیدبا افتخارلینکتون کنم.
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
حتما سر میزنم ممنون از شما
·٠•●♥ مامان آنا ♥●•٠·˙
16 بهمن 93 16:38
سلام عزیزم وب زیبایی داری....لینکتون میکنم
زهره (مامان آرتین)
16 بهمن 93 17:57
عزیزم تولدت پیشاپیش مبارک ایشالله سایه پدر و مادر مهربونت سالیان سال بالای سرت باشه
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
خاله جون ممنونم از لطففتون
♥ نیکتا ♥
16 بهمن 93 22:25
سلام خاله جونم چه پسر نازی دارید خدا نگهدارش باشه
مامانی تبسم
18 بهمن 93 10:33
موفقیت بابای پدرام جون مبارک انشاالله سایه اش بالای سرتون باشه پیشاپیش تولدت مبارک
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامی پدرام فینگیل
18 بهمن 93 16:11
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
عزیز مامان دوستت دارم
بابا و مامان
18 بهمن 93 16:35
سلام عزیزم نی نی تون خیلی خوشکلهاگه با تبادل لینک موافقید خبر بدید،منتظرم
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
سلام خاله جون ممنونم از حضور گرمتون
♥ نیکتا ♥
18 بهمن 93 20:18
چههه خبر خوشی انشالله همیشه موفق باشن راستی به منم سر بزنید لینکتون کردم
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
ممنونم از محبتت
مامان اهورا
19 بهمن 93 13:29
ایشالا تولد 120 سالگیش
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
مرسی خاله جونی
خاله جونی
19 بهمن 93 15:31
حافظا دیدی که کنعان دلم بی ماه شد ، عاقبت با اشک غم کوه امیدم کاه شد ، گفته بودی یوسف گمگشته باز آید ولی ، یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد. اگه میشه برای شادی روح خواهرم یه فاتحه بخونید
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
خدا رحمتش کنه
مامان بهناز
21 بهمن 93 0:04
تولد یکسالگیت پی ش اپیش مبارک پدرام جون.انشالله زیر سایه پدرو مادر بزرگ بشی عزیزمدوست دارم بوس
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
ممنونم ازت خاله جونی
مــــن
21 بهمن 93 17:30
گاهی نه همیشه همیشه هر وقت هر ساعت وبتون عالیه
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
خیلی خیلی ممنونم از محبتتون
سپیده
22 بهمن 93 0:58
سلام عزیزم چه نی نی خوشگلی ماشالله به نی نی مثبت سر بزن گلم تبادل لینک کنیدددد خوششششششحال میشویم همه چیز با هم مبارک بر پدر و پسر و مامان فینگیل پدرام عزیزززززز
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
ممنون ازنظر خوبتون
محمد
23 بهمن 93 10:02
سلام با محصولات جدید "آماده سازی کیک، دسر" . [
مامان آرزو
23 بهمن 93 17:00
پدرام عزیز پیشاپیش یکساله شدنت مبارک
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
ممنونم خاله عزیز
samira
25 بهمن 93 0:11
سلاااااااااااااااااام مبارک باشه هم تولد هم امتحان بابا
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
ممنون خاله جون