پدرام جونمپدرام جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
هم پیمانی من و باباهم پیمانی من و بابا، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

پدرام فینگیل

راه رفتن فندق مامان!!!!؟؟؟

1393/11/27 1:9
550 بازدید
اشتراک گذاری

پدرام جونم راه افتاد  خندهخندهخنده            دلم به تاپ تاپ افتادتشویقتشویقتشویق

 

totalgifs.com babys gif gif baby04.gif

 

27بهمن ماهجشن

 

 

عزیزترینم قربون اون پاهای کوچولوی

 

 

خوشگلت برم.....

 

اولین قدمت و برداشتی و از هیجان نمیدونستی

 

چیکار کنی!!!!

 

شب قبل از تولدت به کمک دایی کمی راه میرفتی

 

که یک دفعه خودت دست دایی و ول

 

کردی و به راه افتادی

 

چه لحظه شیرینی بود قشنگم

 

چند بار زمین خوردی بعدش مسیرات

 

طولانی تر شد و همین جوری دور

 

خونه قدم میزدی.مبارک باشه فندق مامان!!!!

 

 

totalgifs.com babys gif gif 50.gif

 

پدرام عزیزم قدم پشت قدم بردار و از زمین خوردن نهراس!!

 

 

محکم بایست و دوباره از نو اغاز کن که این

 

اولین درس زندگی توست.......

 

 

پسرم گام بردار و به سمتم بیا که با دستانی

 

 

باز منتظر به اغوش کشیدنت هستم!!!!!!!

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (6)

♥ نیکتا ♥
24 بهمن 93 18:21
سلام خاله جونم با مطلب جدیدم آپ شدم به منم سر بزنید
مامان
2 اسفند 93 14:48
تولد تولد تولدت مبارک
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
مرسی از محبتتون
مامان اعظم
2 اسفند 93 23:07
ان شالله همیشه ثابت قدم باشه و بهترین راه رو تو زندگیش انتخاب کنه
مامان آتاناز
3 اسفند 93 10:23
پدرام جوووونی خیلی نااااااازی گل پسرم ایشالا همیشه سلامت باشی بوس بوس
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
مرسی از محبتتون
طراحي پوستر فقط هزار تومان
4 اسفند 93 19:11
طراحي پوستر فقط هزار تومان سفارش طراحي پوستر عكس بده پوستر تحويل بگير هزينه طراحي براي هر عكس فقط هزار تومان مي باشد - با بيش از دويست نمونه كار - براي ديدن نمونه كارها به لينك زير مراجعه نماييد http://www.posterha.rozblog.com
مامان نفیسه
31 فروردین 94 9:08
سلام گلم ممنون که اومدین به وبلاگمون
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
خواهش میکنم،ممنون از شما که به وب پسرم اومدید،شاد باشید