پدرام جونمپدرام جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
هم پیمانی من و باباهم پیمانی من و بابا، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

پدرام فینگیل

مهمونی !!!!

1393/8/17 16:50
835 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دیروز خونه خاله جون بودیم با پیشی

 

کوچولو در حال بازی کردنی

 

 

هم میترسیدی هم بازی میکردیخطا

 

totalgifs.com babys gif gif baby03.gif

 

 

totalgifs.com babys gif gif baby.gif

 

هستی جونی!!!!

 

 

 

 

 

 

totalgifs.com babys gif gif 45.giftotalgifs.com babys gif gif 44.giftotalgifs.com babys gif gif 14.gif

 

اینم هلیا طلا نوه خاله پدرام جون

 

 

totalgifs.com babys gif gif baby13.gif

 

عزیزم امروز 19ابان ماهه رفتی حموم

 

مثل گل شدی Flowerچندتا عکس

 

خوشگل ازت گرفتم.Photographer

 

totalgifs.com babys gif gif baby07.gif

 

totalgifs.com babys gif gif 13.gif

 

Gifs Animés bebe 49

totalgifs.com babys gif gif baby05.gif

totalgifs.com babys gif gif 17.giftotalgifs.com babys gif gif baby012.giftotalgifs.com babys gif gif 20.gif

 

امروز 22ابان ماهه گل پسرم با لباس جدید

 

totalgifs.com babys gif gif baby04.gif

 

 

totalgifs.com babys gif gif baby02.gif

totalgifs.com babys gif gif baby4.gif

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان دخمل طلا
19 آبان 93 20:00
عزیزم یاد گرفتم
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
سلام عزیزم خوابی یا بیدار؟چیکار کردی عکس درست نکردی؟
مامان ناهید
26 آبان 93 20:08
سلام عزیزم ممنون از لطفتون وظیفه بود.....تا آنجایی که من سراغ دارم فکر نکنم پاک بشن چون شیوا خانم خیلی با دقت شکلکاشو انتخاب می کنه مخصوصآ از جاهای معتبر از هر سایتی نمی گیره وقتی اون اتفاق برا وب شکلکم افتاد ازشون که علت را سوال کردم گفتن بایسد از همه سایتها ووبها شکلکل نگیرم آخه معلوم نیست از کجا گرفتن وآیا کد معتبری داره یا نه واز شکلکهای نی نی وبلاگ که مطمئن باش پاک نمیشن یعنی تو اون وب من اونهایی که هستن مخصوصآزردیهای یاهو امکان حذف شدنشون کمه.....فایر فاکس هم یه مرور گر هست که می تونید برید موسسه های کامپیوتری ویا خدمات کامپیوتری براتون رو سیستمتون نصب کنن یه مرور گر دیگه هست که اسمش اکسپلوررهست که اگه با یکی از این ها نتونستید به اینترنت وارد بشید از یکی دیگه ش استفاده می کنید اگه دوتایی را در سیستمتون داشته باشید خوبه ید ببخشید من نبودم به این خاطر یه کم دیر جواب دادم موفق باش
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
خیلی ممنون از راهنمایتون
مامان مریم
11 آذر 93 16:17
کوثر
9 دی 93 15:30
سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم