پدرام جونمپدرام جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
هم پیمانی من و باباهم پیمانی من و بابا، تا این لحظه: 20 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پدرام فینگیل

نفس مامان هشت ماهه شده.

1393/7/28 19:14
452 بازدید
اشتراک گذاری

friend - emoticonswallpapers.com

friend - emoticonswallpapers.com

 

 

 فرشته کوچولوی مامان امروز هشت ماهه شده niniweblog.com

 

     مبارکه نفس مامانniniweblog.comخیلی دوستت دارم عزیزم.

 

   امروز صبح که بیدار شدی واسه بار اول گفتی

ددر  از صبح همش تکرار میکنیniniweblog.com

 

 

وای عسل مامان چقدر حرف زدنت شیرینه،تازه یه

 

 کار جدیددیگه هم یاد گرفتی امروز به شکل درست

 

چهار دست و پا رفتی یعنی دیگه به صورت پرشی

 

نمیری.

 

افرین به پسر عزیزم .راستی انقدر هم

 

قل قلکی  شدی از دور هم بهت اشاره

 

 میکنم از خنده غش میکنی Yahهمیشه شاد باشی

orange smiley 005orange smiley 005orange smiley 005orange smiley 005

 

 

 

 

شیرین تر از جان دیشب برای بار اول گفتی مامان تاریخ

 

 

29مهر کلی خوشحال شدم کلی فشارت دادم و بوسیدمت

 

بوسبوسبوس

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان نی نی
29 مهر 93 1:41
آفرین به این پدرام کوچولوی زرنگ،ما لینکتون کردیم.