پدرام جونمپدرام جونم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
هم پیمانی من و باباهم پیمانی من و بابا، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

پدرام فینگیل

روز مادر مبارک..............

1394/1/21 23:09
953 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم امسال دومین سالی که من هم تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://roozgozar.com

 

یک مادر هستم،با وجود نازنینی

 

چون تو

 

ممنونم از بودنت.عاشقتم!!!!!!

 

شکلکهای جالب و متحرک آروین

پسندها (11)

نظرات (6)

samira
22 فروردین 94 15:46
سلام روزتون مبااارک
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
ممنونم دوست عزیز،روز شما هم مبارک
مامان کیانا و صدرا
23 فروردین 94 18:06
سلام و آرزومند بهترین ها هستم برای شما و پدرام عزیز.شاد باشید و سلامت
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
همچنین شما دوست عزیز
مامان
24 فروردین 94 21:27
سلام سال نو تون مبارک خیلی وبلاگ قشنگی دارین پدرام رو از طرف من ببوسین.
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان
25 فروردین 94 0:50
سلام مامان پدرام فینگیلی، یه سوال داشتم راهنماییم کنید ممنون میشم این تم های تولد رو از کجا تهیه میکنید ؟
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
سلام عزیزم تو قسمت وبلاگ های پر بازدید برید،فرشته زمینی ما رو بزنید کلی تم های جالب داره
♥ღ مه آ سا♥ღ
26 فروردین 94 23:16
این بوس ها تقدیم به شما گل پسرتون خوشحال میشم بهم سر بزنی و برام نظر بدید و
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری،حتما سر میزنم
♥ღ مه آ سا♥ღ
27 فروردین 94 21:21
عزیزم آپم خوشحال میشم بیای وبم و برام نظر بدی عزیزم