پدرام جونمپدرام جونم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره
هم پیمانی من و باباهم پیمانی من و بابا، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

پدرام فینگیل

عینک زدن نفس مامان

1394/7/14 18:32
1,112 بازدید
اشتراک گذاری

قربون اون چشمهای نازت بشم عزیزترینم.

 

متعصفانه بردمت دکتر و گفت چشمات خیلی ضعیف شدهغمگین

 

فکرشم نمیکردم بهت عینک بده ولی گفت باید  عینک بزنی تا خوب بشیخطا

 

 

دو تا دکتر فوق تخصص بردمت هر دو یه نظر و داشتن.

 

کلی گریه کردم و دلم گرفت.صورتت با عینک واقعا

 

 

معصومانه تر از قبل شده.عاشقتم.هر روز دعا میکنم تا خیلی زود خوب بشیگریه

 

 

 

Augen Eyes

Sun glasses Animation

 

 

این روزهای گل پسری

محبتمحبتمحبت

عزیزم این روزها حسابی شیطون شدی.همش در حال بازی هستی

 

به ماشین بزرگت میگی ماشین عروس.انقدر هم ترسو شدی به هر چیزی که

 

میبینی میگی ترسیدترسو

 

نمیدونم دلیل ترسیدنت چیه.به مامان جون میگی مامان دون

 

موقع اومدن باباجون میری جلوی در وای میستی تا باباجون زود بیادشبغل

 

عینکتم خوب میزنی وقتی کثیف میشه خودت عینک تو در میاری و میگی کثیفتشویق

 

بعد دوباره میزنیش.اصلا فکر شو نمیکردم عینک بزنی ولی فکر میکنم چون با عینک

 

خوب میبینی در نمی اریش.درسخوان

 

وقتی بیرون میریم نمیزاری دستتو بگیریم فقط میخوای خودت راه بریعصبانی

 

با کالسکه هم فقط میخوای پیاده بشی و هلش بدیخسته

 

مرتب این کلمه ها رو تکرار میکنی.ماما.می می.بیا.سبز

 

اون روز مامان جون دو بار پشت سر هم بردت دستشویی دیدیم شلوارت و

 

محکم چسبیدی و میگی ای بابام.....کلی خندیدیمقه قهه

 

از نظر جیش کردن هم تا حالا چند بار رو فرش های مامان جون کارخرابی کردی

 

دو بار هم جلوی اسانسور جیش کردی ولی بیشتر وقتا  جیش تو میگی.شاکی

 

از عدد یک تا ده و تقریبا میتونی بشمری.چهار تا رنگ قرمز.ابی.سبز.زرد رو

 

رو هم میشناسی.تمام کلمات و فقط یک بار بگیم تکرار میکنی.دو تا سه

 

جمله رو هم میتونی بگی.بوس

 

عاشق این هستی که بخارونیمت انقدر خوشت میاد که حتی خوابت میبرهخندونک

 

اینم یه سری از خاطرات این روزهاته چیز بیشتری تو ذهنم نیست عزیزم

 

تا برات بنویسم شرمندهمتفکر

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (8)

مامان آنيا
20 مهر 94 12:53
اميدوارم پسر نازنينتون هر چه زودتر عينكو كنار بزارن هر چند عينك هم بهشون خيلي مياد
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
ممنونم عزیزم
اتی مامان
20 مهر 94 14:22
سلام دوستم،تو قسمت سوالات بحث ت رو خوندم.امیدت بخدا باشه ایشالله هرچه زودتر پدرام شیرین خوب میشهمن چی باید بگم که پسرم از7ماهگی بخاطر انحراف باید عینک بزنهفقط پناه بخدا بردم به امید روزی که هیچ بچه ای چشمای معصومشون پشت عینک نباشه...پدرامی عینک خییلی بهت میاد خاله جون
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
سلام عزیزم واقعا سخته.بازم ممنونم از ممحبتت
مامان شهناز
22 مهر 94 16:37
سلام خوشــــــــحال میشیم به وبلاگ ما سربزنید.
مامان زهره
22 مهر 94 17:22
سلام گلم قیافه پدرام خیلی نازه به نظر من عینک اصلا بد نیست ولی زیاد مهم نیست چون یه مدت باید بزاره انشاالله هر چه زودتر عینکش رو در میاره ومامان مهربونش رو شاد میکنه براتون روزهای بی نظیری رو آرزومندم دوستت دارم پدرام جونم
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
سلام عزیزم خییلی ممنونم از دل گرمیت برای شما هم ارزوی موفقیت میکنم
خاله مژگان
23 مهر 94 8:45
سلام مامانی. پسرت ماهه.ان شاالله مشکلش حل میشه و دیگه عینک نمیزنه
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
سلام خاله عزیز ممنونم از محبتت
مامان حلما
24 مهر 94 23:20
اميدوارم پسر گلت هر چه زودتر عينكو كنار بزاره چشماش زودی خوب بشه هر چند عينك هم بهشون خيلي مياد
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامانی گیتا جون
26 مهر 94 9:50
عزیزم نگران نباش اگه بطور مداوم استفاده کنه خیلی زود خوب می شه خدا رو شکر که به موقع فهمیدین
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
ممنونم از لطف تون
مامان بهناز
6 اسفند 94 8:53
سلام خوش بحالت كه پسرت عينكو پذيرفته . دختر من هنوز نپذيرفته ونميزنه .بازم خوبه كه دكترش گفته براي 3تا5 سال بايد بزنه ولي دكتر به من گفت دخترم بايد هميشه عينك بزنه چون هر دو چشمش ضعيفه حدود 7 شمارش هست.ولي عينك نميزنه بعد چند دقيقه عينكو ميزاره كنار يا ميخواد بشكندش.ميگه عينكو دوست ندارم.پسر شما چون خيلي كوچيك بوده پذيرفته. شما پيش كدوم دكتر بردي پسر قشنگتو. اميدوارم هر چه زودتر چشماي نازش خوب بشن.
✿‿✿مامی پدرام فینگیل✿‿✿
پاسخ
ممنونم عزیزم از محبتت.من چند تا دکتر مختلف بردم همه یک نظر و داشتن.امیدوارم دختر شما هم هر چه زودتر خوب بشه